1. Like to discuss POLITICS? Come join us at PUNNDITS.com!
    If you like discussing politics and other related topics then your new home (hopefully) for doing just that can be found on Punndits.com! Come join us and help us grow Punndits into a wonderful and safe place to discuss politics with everyone.
    Dismiss Notice

Custom Dallas Cowboys Uniforms.

Discussion in 'Artwork Zone' started by StevenOtero, Feb 15, 2006.

  1. StevenOtero

    StevenOtero Well-Known Member

    6,689 Messages
    851 Likes Received
    [​IMG]
    Thoughts?

    Please post your own too.
     
  2. Payton34Smith22

    Payton34Smith22 Active Member

    1,481 Messages
    11 Likes Received
    Kinda reminds me of the Giants new look....ugly lol.
     
  3. FRDRCK

    FRDRCK DeWare94

    969 Messages
    9 Likes Received
    what i would want for the uniforms is almost the same idea but only on the helmet like in the 70s when we had hte one red stripe. i want our current ones, w/ the red stripe
     
  4. CowboysFanSince82

    CowboysFanSince82 New Member

    72 Messages
    0 Likes Received
  5. StevenOtero

    StevenOtero Well-Known Member

    6,689 Messages
    851 Likes Received
    Yeah the 76 ones. My FAVORITE!
     
  6. ka0tik

    ka0tik Cowboy for Life

    3,230 Messages
    381 Likes Received
    All i would like on the white Unis would be a Blue Star on the shoulders, kinda like the throwback or sumthing...

    n the uniform aint ugly, its just a replica of the Giants bro..lol
     
  7. Irving Cowboy

    Irving Cowboy The Chief

    1,645 Messages
    92 Likes Received
    One word... NO
     
  8. StevenOtero

    StevenOtero Well-Known Member

    6,689 Messages
    851 Likes Received
    I agree, was just messing around.
     
  9. the kid 05

    the kid 05 Individuals play the game, but teams beat the odds

    9,541 Messages
    3 Likes Received
    i dunno about ya guys n gals but i like the throwback jerseys we wear once and a while and on thanksgiving, 70's i think???
     
  10. Payton34Smith22

    Payton34Smith22 Active Member

    1,481 Messages
    11 Likes Received
    I really like that uni too.:cool:
     
  11. RealityWynn

    RealityWynn New Member

    131 Messages
    0 Likes Received
    I would like to see us wear some form of Black Jersey..
    Just like the "Fashion" non authentic ones that they sell..
     
  12. FRDRCK

    FRDRCK DeWare94

    969 Messages
    9 Likes Received
    those are ugly though imo
     
  13. STAR GAZER

    STAR GAZER Benched

    2,047 Messages
    0 Likes Received
    That is the sweetest sig I have ever seen. Please tell me where you got it. I have seen this sig elsewhere at another board so unless you have another allias and traffic other boards, then someone has your sig.
     

Share This Page