1. Welcome to CowboysZone!  Join us!  Come on!  You know you want to!

Helloooooo, helloooooo....

Discussion in 'History Zone' started by smarta5150, Dec 2, 2007.

  1. smarta5150

    smarta5150 Mr. Wright

    7,161 Messages
    0 Likes Received
    This forum is busy.
  2. smarta5150

    smarta5150 Mr. Wright

    7,161 Messages
    0 Likes Received
    I am just gonna rack up my post count here... no one will ever notice.
  3. windward

    windward NFL Historian

    15,217 Messages
    514 Likes Received
    Busted!
  4. big dog cowboy

    big dog cowboy THE BIG DOG Staff Member

    51,649 Messages
    5,561 Likes Received
    Wanna bet?
  5. smarta5150

    smarta5150 Mr. Wright

    7,161 Messages
    0 Likes Received
    lol

    So give me some good history a young kid like me wouldn't know about our Dallas Cowboys.

    Maybe a certain play or game that stands out in 1 of your old guys head.
  6. Mavs Man

    Mavs Man All outta bubble gum

    4,668 Messages
    0 Likes Received
    *cough* *cough* *cough*

    Anybody ever consider dusting around here?
  7. Hostile

    Hostile Tacos are a good investment Zone Supporter

    119,127 Messages
    3,208 Likes Received
    You guys kidding? I live in this forum. I come in here every day to look up at least one thing or another. I'll have more stuff to add soon too.
  8. Cajuncowboy

    Cajuncowboy Preacher From The Black Lagoon

    27,476 Messages
    2 Likes Received
    Here, I'll give you something to do....

    Look up Percy Howard and tell us why is is relevant to the Dallas Cowboys.

    And I ain't that old!
  9. windward

    windward NFL Historian

    15,217 Messages
    514 Likes Received
    He made the only catch of his career in Super Bowl X Against Pittsburgh. It was a td from Staubach and drew Dallas within four, 21-17.

    Yeah, I rock
  10. Mavs Man

    Mavs Man All outta bubble gum

    4,668 Messages
    0 Likes Received
    I was just referring to how little discussion goes on here, based on dates of the front page threads.

Share This Page