I wish Demarcus Ware grabbed Golden Tate the way he did Dez

Discussion in 'Fan Zone' started by Zordon, Oct 28, 2013.

  1. Zordon

    Zordon Well-Known Member

    12,313 Messages
    9,252 Likes Received
    Show a little consistency dware. You waited till after the game to talk tough to golden. Easy to be a tough guy to a shy kid like dez. Where was that when u had a front row seat to golden's cheap shot and dance over a laid out Lee?

    [IMG]
  2. SHAMSzy

    SHAMSzy Well-Known Member

    624 Messages
    766 Likes Received
    What is the point of this thread? Oh you need to whine, cool.
  3. Staubacher

    Staubacher Well-Known Member

    6,366 Messages
    8,937 Likes Received
    Dez, shy? Wow lol
  4. hornitosmonster

    hornitosmonster Well-Known Member

    6,146 Messages
    1,216 Likes Received
    Why? That was a legit block at one time and even celebrated by the NFL
  5. Fritsch_the_cat

    Fritsch_the_cat Well-Known Member

    1,755 Messages
    1,291 Likes Received
    That was my same question.
  6. Staubacher

    Staubacher Well-Known Member

    6,366 Messages
    8,937 Likes Received
    DEZ STAN ALERT lolol
  7. WoodysGirl

    WoodysGirl Need A Win...By any means necessary Staff Member

    71,308 Messages
    13,504 Likes Received
    This thread... smh

    <<---- big laugh at Dez being shy
    Staubacher likes this.
  8. ilykdrama

    ilykdrama Well-Known Member

    802 Messages
    492 Likes Received
    Fully agree. The problem with the inconsistent intensity of this team.
    Zordon likes this.
  9. Staubacher

    Staubacher Well-Known Member

    6,366 Messages
    8,937 Likes Received
    I think the F Yeah looking right into the national TV cameras kinda kills the shy thingy :)
    WoodysGirl likes this.
  10. WoodysGirl

    WoodysGirl Need A Win...By any means necessary Staff Member

    71,308 Messages
    13,504 Likes Received
    I get the Dez love. I do. We all have our favorite players. But this is like the 4th thread pumping up Dez.

    And then to dog out Ware in the process as if he's done nothing for this franchise is comical. The Dez stans are outworking the Romo stans right now. lol
  11. romothesavior

    romothesavior Well-Known Member

    2,086 Messages
    1,947 Likes Received
    +1, just lol
  12. Staubacher

    Staubacher Well-Known Member

    6,366 Messages
    8,937 Likes Received
    I really hope our next QB is named Stan. We can have Stan Stans lol

    Ware was just trying to keep the peace. The game wasn't over and he was redirecting the attention to the task at hand.
    WoodysGirl likes this.
  13. rocyaice

    rocyaice Well-Known Member

    9,183 Messages
    2,178 Likes Received
    Tate made a good block? Why are we even comparing the two? Dez was embarrassing himself and this organization. Tate made a good block on his teammate.
  14. Future

    Future Intramural Legend

    17,578 Messages
    2,651 Likes Received
    I'm as down on Ware as anyone, and think he's pretty much a wuss when it comes to this stuff, but the premise of this thread is messed up.
    FiveRings likes this.
  15. CowboyStar88

    CowboyStar88 Well-Known Member

    6,859 Messages
    2,730 Likes Received
    I don't get why anyone needs to be a "Stan" this is our player! It seems like people want to draw a line in the sand and bag in each and every player we have. It's ridiculous people walk the threads just to troll them and LUL'z STANs etc... What a joke this fan base has become
    xvendettax914 and dragon_mikal like this.
  16. WoodysGirl

    WoodysGirl Need A Win...By any means necessary Staff Member

    71,308 Messages
    13,504 Likes Received
    Stans are usually the folks who will defend a player to the end of the earth. It's not a difficult concept to fathom.

    Who's bagging Dez, tho? No player is exempt for criticism. l like Dez as much as the next person and will defend him, but I will also criticize him when he's acting a boob, tho. We can agree to disagree on whether he was a boob for his sideline antics. I'm kinda done with that.

    That said, I wasn't really trolling thread. I'm SMH at the fact that in order to prop up Dez, Zordon dogged out one of our team's best players. A guy who probably shedded more blood, sweat, and tears for this team than Dez has so far has in his career. Why can't you like both? Remember you just said, he is our player!!!! So I'm right there with you about some of the jokes being played by the fan base.
    xvendettax914 likes this.
  17. FiveRings

    FiveRings Well-Known Member

    1,767 Messages
    234 Likes Received
    How shy can a "kid" be when he's screaming all game on the sideline? I've sided with Future on things like this, but while guys like Harrison and Allen get respect by being nasty and gritty, Ware has a sort of quiet, calm about him. Probably garners as much respect as the aforementioned two.
  18. DMX690

    DMX690 Active Member

    615 Messages
    101 Likes Received
    We need that same Demarcus with those intense look in his eyes when he grabbed Dez to come back. Then maybe this defensive will have some hope.
  19. ABQCOWBOY

    ABQCOWBOY Moderator Staff Member

    38,852 Messages
    4,177 Likes Received
    This thread is right on the verge of Rant Status.
    WoodysGirl likes this.
  20. ilykdrama

    ilykdrama Well-Known Member

    802 Messages
    492 Likes Received
    The thread may not have the right pretty little wrapper, but I agree with the context. Just like I said earlier, the most fired up I've ever seen Witten was him vs. another player, when Dez showed emotion he opposed him. Hmmm....questionable at best. Being that Witten and Ware have been non factors this year, maybe they need to step back and let Dez who had 2 TD's off of 3 catches fire up the team.
    Zordon and BigStar like this.

Share This Page