Ha Ha Clinton Dix 1 yr 3.5 m with Bears

Discussion in 'NFL Zone' started by DCCowboys11, Mar 14, 2019.

  1. mattjames2010

    mattjames2010 Well-Known Member

    14,235 Messages
    11,747 Likes Received
  2. blueblood70

    blueblood70 Well-Known Member

    4,812 Messages
    3,327 Likes Received
    hes scrub or hed stick with team and no he isnt better its wash, they both are very avg and why add that to here? why hes a name from Bama? nope hes not good we trashed all his teams defense when we played them, thats what film the Coaches watch and why they didnt [pursue him..we dont needa 3mil scrub, heath is cheaper and its the same type of player..
     
  3. mattjames2010

    mattjames2010 Well-Known Member

    14,235 Messages
    11,747 Likes Received
    Good players have always bounced around. No one is saying he's an all pro.

    Again, with multiple eyes watching and grading him last season, he was ranked as the 17th best safety. Heath was at 81. Do you see that gap?

    Wanna make a bet he does better next season compared to Heath? Which...is the entire point, getting an upgrade.
     
  4. Sydla

    Sydla Well-Known Member

    33,875 Messages
    48,060 Likes Received
    Haha may not be good. But he’s better than Heath. Dix had a bad year and it was still better than Heath’s.

    I really am perplexed as to what you guys are watching on Sundays with Heath.

    Then again, I suspect many that defend Heath also would argue that Nick Hayden was really solid while he was getting driven into the turf almost every week.
     
  5. aria

    aria Well-Known Member

    7,345 Messages
    7,133 Likes Received
    Love the new avatar!
     
    Melonfeud likes this.
  6. jay94

    jay94 Well-Known Member

    1,004 Messages
    554 Likes Received
    Typical Cowboy fandom mantra, our players are better than they actually are and every other team's players are worse. Our talent gets overstated way to often.
     
  7. rocyaice

    rocyaice Well-Known Member

    22,291 Messages
    13,761 Likes Received
    So we not even getting bargain basement deals now. Smh.
     
  8. GimmeTheBall!

    GimmeTheBall! Junior College Transfer

    23,703 Messages
    7,533 Likes Received
    What an insult. Haha deserves a lot more.
     
    dallasdave likes this.
  9. GimmeTheBall!

    GimmeTheBall! Junior College Transfer

    23,703 Messages
    7,533 Likes Received
    So I take it those missed tackles were also missed by our line and linebackers as well?
     
    dallasdave likes this.
  10. JoeyBoy718

    JoeyBoy718 Well-Known Member

    10,626 Messages
    9,798 Likes Received
    Here's a guy who gets it.
     
  11. Melonfeud

    Melonfeud I Copy!,,, er,,,I guess,,,ah,,,maybe. Zone Supporter

    17,911 Messages
    28,228 Likes Received
    Right-0n,Bro!
    Yer' most generous capacity in determining surveyed
    " coolness " commands forum wide respect,Friend!:thumbup:

    :starspin::bow::starspin:





    :lmao::lmao2::lmao:
    * I'm thinking " rocky the flying squirrel " scored a heavy dose of rabies or something, from that forrest denizen reprobate "Rocky Raccoon " to be leaping overhead of that deer like that,,,( an owl had prolly rattled it out of it's nighttime nest,cuz' ,,,
    Man, the only time I've ever actually seen squirrels airborne out in the woods like that, was when they were trying to escape the punishment of my poorly powered B-B gun when I was about 10 years old:lmao2:)
     
    dallasdave likes this.
  12. mattjames2010

    mattjames2010 Well-Known Member

    14,235 Messages
    11,747 Likes Received
    "Other players suck so that excuses Heath"

    Ha Ha had 8 missed tackles last season. To put into perspective.
     
  13. Melonfeud

    Melonfeud I Copy!,,, er,,,I guess,,,ah,,,maybe. Zone Supporter

    17,911 Messages
    28,228 Likes Received
    Riddle me this then, if yer able Mattie-J,,, what's the actual ranking differential between the two players once xp/fg stats are combined into both players efforted endeavors ,,,eh?
    ( not to worry, as I'm not gonna wait around for yer' nonexistent upcoming reply,,,o_O)
     
    dallasdave likes this.
  14. GimmeTheBall!

    GimmeTheBall! Junior College Transfer

    23,703 Messages
    7,533 Likes Received
    So, we went and gave more money to Witten here than what HaHa received there?

    Maybe we do deserve to be the also-rans of the NFL.
     
    J817 and dallasdave like this.
  15. dallasdave

    dallasdave Well-Known Member

    29,671 Messages
    78,321 Likes Received
    Are you saying our Melon is cracked ? What do you say @waldoputty???
     
    chris1995 likes this.
  16. GimmeTheBall!

    GimmeTheBall! Junior College Transfer

    23,703 Messages
    7,533 Likes Received
    I am not excusing any of our very average defensive players.

    Do, what's yer problem, plug? What is your hurt? You need a hug, harbor habitué?
     
    dallasdave likes this.
  17. dallasdave

    dallasdave Well-Known Member

    29,671 Messages
    78,321 Likes Received
    Maybe he just needs to go down to the Rose and Crown with his mates and have a few pints, eh :dance::dance:
     
    chris1995 and GimmeTheBall! like this.
  18. GimmeTheBall!

    GimmeTheBall! Junior College Transfer

    23,703 Messages
    7,533 Likes Received
    I remember Waldo!
    BEFORE I PUT HIM ON IGNORE!!!! LOL LOL LOL LOL
     
  19. GimmeTheBall!

    GimmeTheBall! Junior College Transfer

    23,703 Messages
    7,533 Likes Received
    And eat more veggies and prunes.
     
    dallasdave likes this.
  20. dallasdave

    dallasdave Well-Known Member

    29,671 Messages
    78,321 Likes Received
    :oldcouple:sound advice they go good with hopps:grin:
     
    chris1995 likes this.

Share This Page